Annonse

Torsdagslunsj: Kunden er sjefen

Jobber du med kunder? Selvsagt gjør du det. Alle jobber med kunder på en eller annen måte.

Førstkommende torsdag er det nettopp kunden som er i sentrum for Tordagslunsj for næringlisvet i Kongsvingerregionen. Atle Hovi eier Beitostølen Resort, og siden Atles far begynte med skiskole i 1965 er det mottoet «Kunden er sjefen» som har vært i fokus.

– Faren min satte opp et skilt med «Skiskole» på Beitostølen i 1965, og stilte seg smilende opp ved skiltet og ventet på turistene. Det var starten på det som i dag er Beitostølen Resort, forteller Atle Hovi. 

Atle har skrevet en bok om alt som har skjedd på Beitostølen siden 1965 og fram til i dag. Her skisserer han hvor viktig det er å ta vare på turistene som igjen er kundene som kommer til Beitostølen. Boken heter nettopp «Kunden Er Sjefen», og det er også tema for foredraget på Sentrum videregående skole førstkommende torsdag 1.desember.

– Vi kan forvente oss et inspirerende foredrag med et tema som bør interessere de fleste som jobber med mennesker på en eller annen måte, så det er bare å melde seg på, sier Kjersti Rinde Omsted i K+.

Torsdagslunsj er et arrangement for alle i nærings- og arbeidsliv i Kongsvingerregionen som vil få litt faglig påfyll samtidig som man bygger nettverk over lunsjbordet etterpå. Arrangementet er gratis, men man må melde seg på grunnet lunsjservering.

skjermbilde-2016-11-25-kl-13-48-53
Atle Hovi kommer til Torsdagslunsj for å snakke om at det er kunden som er sjefen i jobben vår. Foto: Privat

 

Facebook Comments

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *